هولوگرام هولوگرام .

هولوگرام

هوبوگرام هاي امنيتي را چگونه ميسازند>

 توليد و طراحي برچسب امنيتي هولوگرام

راه هاي بسيار زيادي براي تضمين كيفيت يك محصول وجود دارد ما در اين مطلب براي شما به بررسي اين موضوع خواهيم پرداخت كه برچسب هاي امنيتي را چگونه طراحي ميكننند و آنها را با استفاده از چه شيوه هايي ميسازند تا براي شما دليلي بر كيفيت اين محصولات باشد.

اين نوع از برچسب ها معمولا مطابق با خواست مشتري طراحي و توليد مي شود و به شكل رول مي باشد كه به كمك تيغ هاي مخصوص قابل برش هستند .در هنگام توليد و چاپ برچسب امنيتيهولوگرام  مي توان اطلاعات را با يك لايه ي محافط به نام اسكرچ پوشاند يا اينكه اطلاعات را به صورت ديتا ماتريكس چاپ كرد 

توليد و چاپ برچسب امنيتي هولوگرام

هدف اصلي شركت هاي توليد كننده هولوگرام از توليد و چاپ برچسب امنيتي هولوگرام كاهش دغدغه هاي توليد كنندگان يا وارد كنندگان محصولات از جعل شدن كالاهايشان مي باشد . برچسب هاي امنيتي روش هايي مطمئن جهت گارانتي محصول و جلوگيري از جعل آن مي باشد .
ايجاد سيستمي جهت ذخيره و حفاطت از اطلاعات بدين صورت است كه با ارئه ي كدي منحصر به فرد براي هر محصول كليه ي اطلاعات آن اعم از نام ، شركت وارد كننده و شركت توليد كننده به صورت الكترونيكي ثبت مي شود تا در مواقع مورد نياز بتوان از آن استفاده كرد.


برچسب: برچسب امنيتي، برچسب هاي امنيتي، توليد برچسب امنيتي هولوگرام، توليد و چاپ برچسب امنيتي هولوگرام، چاپ برچسب امنيتي هولوگرام، كاربرد هاي برچسب امنيتي هولوگرام، هولوگرام، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۳۹:۱۷ توسط:احمد خليلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :